Kisahku

Foto saya
Anak kepada sorg emak & ayah..Isteri kepada sorg suami..Mama kepada sorg anak yg bernama Ahmad Haris Ziqri...

Selasa, 16 Februari 2010

caca merba...smua ada..

salam smua...dh lama aku x wat posting dalam nie..bukan apa...time aku rajin...line lak xclear...bila line lak clear...aku lak yang  xrajin..hehhe...so posting nie aku rangkum smua laa yer..sbb tu tajuk caca merba..hahhaha...aku sebenarnya dh siap taip dah apa yg aku nk citer ni dalam laptop..skali aku lupa lg laa nk masukkan dlm pendrive...so aku hentam tulis je laa...aku letak gambo2 je laa eik..heheh..

ok aku mulakan ngn hujung minggu 29.01.2010...

minggu nie aku balik Dungun, pastu petang jumaat tu...hubby bwk g jalan2 ke Mesra Mall...saje jalan2 cuci mata..yang paling utama...sbnrnya hubby nk g beli donut Big Apple...hahah..sbb aritu dh pegi..tp donut tu dh habis..wakakak...so bila smp sana..terus kami tuju ke Big Apple...beli siap2 dulu..br kami merayau sana sini..hahhaha...pastu sampai laa ke kedai Toy Urs....kami masuk konon nk cr mainan kt Haris..apa nama ntah...yg susun2 gelung tu..tp xjumpa laa..so terjumpa mainan nie je ngan kete ni...yg ni Haris sendiri tunjuk nak..hahah...ktorg dh pegi jauh dr rak tu..siap haris tunjuk2 lg...last2 hubby beli je laa....


pastu 30.01.2010...

kitorang bertolak balik ke KT...rasa xpuas je balik sekejap ke Dungun..huhhu..bila laa kami leh duk serumah..xyah PJJ lg..huhuhu..


posing dulu dlm kete..hehhe


on the way blik..dlm kereta

muka budak yg dah kebosanan...


akhirnya tertdo....


lenanya dia tdo...


ok laa..setakat tu je laa dulu aku citer..nnt aku post lagi bab aksi haris waktu aku mc ari tu..heheh..








Tiada ulasan:

Catat Ulasan