Kisahku

Foto saya
Anak kepada sorg emak & ayah..Isteri kepada sorg suami..Mama kepada sorg anak yg bernama Ahmad Haris Ziqri...

Selasa, 8 Mac 2011

besday haris

25hb feb yg lepas..genap haris 2thn...
so sambut laa lebih kurang..xder laa besar-besaran...
cuma beli kek, msk bihun, wat puding roti...
pastu ada gula2 n 'sumi' utk budak2 je..
ajak adik beradik makan & jemput PIL je datang...
saje nk rai haris..sbb dia sibuk duk sebut "kek ayeh..kek ayeh"
dia excited nk tgk kek tu..hahha..
asalnya nk beli kek lain..tp masa kt kedai...
haris nangis2 tunjuk kek yg satu tu...
so nk xnak..beli je laa..kek utk dia kan..kena laa ikut pilihan dia...heheh..

hadiah haris..?heheh.. mama nya lum beli lagi...
ingat nk belikan basikal utk dia...tp abahnya lak xbagi..
sbb katanya bahaya laa..haris lum pandai lagi naik lg...
lgpun kalu beli basikal skrg...cian mak ayah aku laa
nk layan kerenah haris yg nk naik basikal tu..
dah laa mak ayah aku dh xsihat..
xlarat nk layan kerenah cucu yg terlebih aktif ni...heheh..
so hadiah itu hold dulu laa..tunggu dia beso sikit br beli..
tp yg pasti aku nk belikan sblm dia 3thn laa...

jd besday nie haris lum dpat hadiah laa..
cuma mak ngah nyer je bg hadiah bas kt dia..
ayah de just bg duit..sbb dia xtau lak aritu ada wat mkn2 smbut besday haris..heheh..
sbb aku xbgtau pun...lgpun kalu aku xbgtau pun..
dia mmg nk blk umah mak masa tu...
lagipun bukan harap dia bg hadiah pn...heheh.just saje suka2 jamu kek.
gambo masa besday haris xder laa..ada kt umah..so xyah tempek laa..
lgpun gambo xcun..sbb time tu muka aku xberbedak xapa pn..hehhe..

wokey laa..chow dulu..mau pegi solat...dh nk habis waktu rehat ni...
^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan