Kisahku

Foto saya
Anak kepada sorg emak & ayah..Isteri kepada sorg suami..Mama kepada sorg anak yg bernama Ahmad Haris Ziqri...

Isnin, 23 Ogos 2010

haris kini...

salam semua....
payah tul laa nk update citer kt sini..manjang xsempt nk masuk sini..kdg bukan bz sgt pun tp keadaan xmengizinkan..sbb nk menaip kt sini perlukan satu masa yg santai..br best nk mengarang ayat..btul x..?hehhe..


ok disebabkan lama sgt xciter psl haris...haris skrg dh nk masuk 1thn 6bulan..lg 3hr je..heheh...haris skrg pun dah leh jalan..xder dh merangkak mcm dulu...haris mula leh jalan ms dia umo 1thn 5 bulan..risau gak aku sbb lmbt sgt dia leh jalan..anak2 geng aku yg sebaya haris..smua dh leh jalan...pastu bila g klinik ms timbang 1thn 3bln lebih aritu..nurse tu kata "aii...dh setahun lebih pn xleh jalan ke.?" sedih aku dgr tau..huhuhu...pastu dia bg tarikh suh mr smula sebulan pastu..nk pantau haris..tgk dh leh jalan lum..tp aku xg pn klinik..hahha..sbb ms tu haris xleh jln lg..pegi pn wat pe...just dgr dia kutuk kt anak aku xleh jalan je...tp alhamdulillah...awal bln 7...haris mula menunjukkan tanda utk bangun sndiri n melangkah selangkah dua..sukanya atiku bukan kepalang..akhirnya anakku boleh berjalan jua..awal2 dia leh jalan..dia takut2 je...aku pegang tgn dia...jln selangkah dua..dia duduk..hehhe..lutut xkuat lg...tp skrg dh ok dah...xduk diam langsung...xmo dah merangkak....berjalan aje...hehhe...xsangka skjp je masa berlalu...anak pn dah 1thn stgh...


ok layan gambo nie je laa..gambo dia konon2 solat n gambo dia suka tunjuk gg..sengih je...tu kete dia yg dia suka sgt naik gaya mat rempit..hikhik





ok ni ada lagi gambo..malas nk edit dalam photoscape..heheh...



muka br bangun tdo..hikhik


 ni sibuk nk iron baju...konon rajin nk tolong mama laa..


skrg perangai dia..suka sgt galas beg..xkisah laa beg apa pn..jnj beg...



gambo blur..nie awal2 dia leh jalan dulu..

ok sekian dulu citer pasal haris eik..ada byk lagi citer sbnrnya..tp malas nk mengarang..heheh..sbb masa ciput laa..ni curi2 jap taip..kalu x..xder laa entry baru..hikhik.....so pada kengkawang yg menyinggah (ada ke yg singgah ke blog aku nie.)...selamat mencuci mata ngn gambo2 haris..heheh..





Tiada ulasan:

Catat Ulasan