Kisahku

Foto saya
Anak kepada sorg emak & ayah..Isteri kepada sorg suami..Mama kepada sorg anak yg bernama Ahmad Haris Ziqri...

Isnin, 23 Ogos 2010

genap 1 thn 6 bulan

ok nie entry saje2 je...
esok 25hb ogos..maka genap laa haris 1 thn 6 bulan...wah udah setahun setengah anak mama nie...sungguh xsangka..cptnya masa berlalu 2thn lepas...ms nie aku tgh mabuk2 alahan lg...28 ogos lak..2hr pas besdayku...ku warded sbb alahan teruk...mau 3hr 3mlm gak aku menginap di hotel xberbintang tu..hikhik...org lain smbut besday ngn makan kek..celebrate kt mna2..g bercuti mn2 ke...aku lak celebrate kt spital..dpt hadiah percutian 3hr 3 mlm dia hospital sultanah nur zahirah..heheh...semua tu kenangan...cptnya masa berlalu...

esok jugak aku akan bawak haris g cucuk utk setahun setengah..mcm mn laa dia nnt...boleh x eik nk cucuk dia..?sbb dia skrg udah pandai memberontak..risau je aku...mcm mn nk pegang dia esok..buatnya dia nmpak nurse pegang jarum..dia meraung...adui laa..dh laa sore dia tu kuat..kalu menangis mcm kena pukul je..padahal xder apa pn...apa2 pun...moga smuanya ok esok...mintak2 dia xdemam...sbb esok pas cucuk dia...ku kena blk ke opis smula..sbb aku mohon cuti utk 26hb..bkn utk 25hb..sbb asalnya nk anto dia g cucuk 26hb...skali spupu asben lak kol remind bgtau haris xlama lg kena cucuk utk 1thn stgh...dia ni nurse yg kt klinik aku kena pegi nie...bgtau dia kt nk g 26hb..tp dia xkata xleh sbb hari khamis klinik ibu dan anak xder untuk cucuk2...utk cucuk2 nie kena dtg hari ahad - rabu je..huhuhu....so terpaksa laa esok aku mtk kebenaran bos utk msk lewat ke opis...mtk2 smuanya ok esok..haris xmeragam nk ikut aku p keje...klu x payah laa aku nk g keje...terpaksa laa tukar cuti 26hb tu ke 25hb..huhu...

ok tu je laa aku nk merapu..hehe...ni nk kul 2 dah nie..ms utk wat keje lak...daaaa...:-)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan