Kisahku

Foto saya
Anak kepada sorg emak & ayah..Isteri kepada sorg suami..Mama kepada sorg anak yg bernama Ahmad Haris Ziqri...

Ahad, 16 Januari 2011

arghh..waiting cik p..:-(

fuhh..fuhhhh..bnyaknya habuk...sawang pn penuh je nie..
lama giler aku xmasuk update blog..hehhe..
byk benda nk citer tp ms kekurangan...
br je nk menaip...ada lak keje..
tp bila aku free..idea lak xder nk mengarang..huhuhu...

ok berbalik pada tajuk di atas...i'm still waiting..huhuh..
awat laa cik p aku bulan nie wat hal lak..sblm2 nie ok je...
ikut kiraan aku...klu xtepat pn..biasa beza sehari dua je..
ni dah lebih nie...dh sminggu nie..huhuhu...
nk wat test aku xbrani...uwaaaa.....i'm scared...not ready yet...
pleaseee..wahai cik p...cpt laa dtg menjelma...
xyah laa lama2 sangat pi berjalan..
xlrat nk tunggu dh nie

4 ulasan:

  1. hahahha..join akak..?hmm not now laa..okid nk completekan penyusuan ke haris smp 2thn dulu..lg sebulan lebih je lg...pastu br leh pk..nk tmbh atau x...kalu leh..okid nk tunggu haris 2thn 3bln br sedia nk peknen..hehhe...sbb ms bb lahir..haris dh 3thn ms tu..kkikikiki..tp ni smua perancangan laa...

    BalasPadam
  2. uhh...chumel tgh berusaha nie...mane tahu leh ik0t jejak kak ziela plak...alah kak okid klu dah ade nk buat mcm mane...rezeki tuu...

    BalasPadam
  3. chumel klu dh rezeki nk wat cmne lg..redha n terima je laa..tp klu boleh hold..nk hold dulu laa...haris skrg mkin aktif...okid lak still PJJ ngn asben..xterlayan nk layan kerenah dia nie..huhuhu...dh laa okid time peknen alahan teruk...xper..chumel join kt ziela dulu eik..nnt ptghn tahun br okid foloow eik..nk bb 2012...hahah

    BalasPadam