Kisahku

Foto saya
Anak kepada sorg emak & ayah..Isteri kepada sorg suami..Mama kepada sorg anak yg bernama Ahmad Haris Ziqri...

Rabu, 13 Januari 2010

aku yang kemalasan

nape ngn aku nie..dh msk tahun baru pun..perangai xubah2 lg..nape laa byk sgt vit m dlm bdn aku nie..bila nk byk vit r nie..huhuhu...aku sendiri perasan...yg diriku skrg bkn lagi seperti dulu..nape aku jd camni..huhuhu...

sepatutnya bila bertambah umo..makin berubah laa aku ke perangai lebih elok..tp nape skrg aku rs sebaliknya..huhuhuh...help me..help...:-(

2 ulasan:

  1. Amboi okid..ada blog tak bg tau intan ye..merajuk ni.ehehe.welcome to blogger! Btw,intan dh jd follower okid.so rajin2 update k.nak gak tengok haris selalu.ehe

    BalasPadam
  2. intan...bkn xnk bgtau..nk bgtau tp xtau cmne nk bg link kt intan..lgpun okid msh dlm proses blajo lg..xreti laa nk hias blog nie..huhuh..tlg laa ajo...

    BalasPadam