Kisahku

Foto saya
Anak kepada sorg emak & ayah..Isteri kepada sorg suami..Mama kepada sorg anak yg bernama Ahmad Haris Ziqri...

Ahad, 31 Januari 2010

hmm...entry kali nie nk cite apa eik..?ha citer psl hujung mgu laa bersama haris n hubby..hehehe...manjang cite psl ujung mngu sbb hny hujung minggu je la ms untuk aku bersama haris n kdg2 bersama hubby...sbb masa lain aku keje..hikhik..cian kt haris...kurang ms bersama aku...hr keje..pg2 lagi dia dh kena tinggal..blk lak keje dh petang...time tu laa dia nk manja2 ngan aku...setiap petang..wajib dia tunggu aku kt luar umah...tunggu aku blk keje...kalu aku xamik dia..dukung dia ms tu..mmg soheh laa dia akan nangis..heheh...pastu bila aku dh dukung..xmo dah laa dia ngn orang lain...nk manja ngn mama je...hikhikhik...so bila dh maghrib..ms untuk aku mandi n solat mmg susah sikit laa sbb dia xbg aku pegi mandi..wakakka....sokmo kena curi2 lari..xpun biar je dengar dia nangis...aku pn mandi kartun je laa..huhuhu...xsmpt nk manja2 kan badan sndiri..huhuh...eh apa aku melalut nie..

ok...mgu lepas ari khamis kami balik ke dungun..kami blk umah kami...petang khamis..abg balik dr dungun...dtg amik ktorg semata2...hikhik...pas aku blk keje..abg dtg amik kt opis dulu utk aku blk kemas2 beg..mandi n settlekan haris...pastu aku ajak adik ha skali join pegi dungun..saje nk bwk dia pegi jalan..lagipun dia yg byk hbskan masa ngn haris..so sebagai tanda terima kasih..aku bawak laa dia g dungun...kami bertolak dr umah mak pukul 6.30ptg..lewat oo....smp kt dungun dlm pukul 8.10mlm..cepat2 kami pi solat maghrib...sbb dah nk habis masa dh...pas settle makan, solat smua...lepak2 jp..abg lak nk bersiap nk g keje...huhuhu...sedihnya...tinggal laa aku ber3 ngn haris n adik ha...

tp nk citer...malam khamis tu...adui..haris betul2 menguji kesabaran aku..huhuhu...xpenah2 dia tdo lewat camtu...huhuh..biasa plg lambat..pukul 9.30 mlm mesti dia tdo...ni x...pukul 9.30..mata dia segar bugar lg..aktif lagi dia duk main sana sini....sibuk duk kaco abahnya guna laptop...sibuk dia nk tekan2 gak...aku bg susu botol dia xmo..mnum sikit je dia xnk..pastu bg nenen..dia nyoyot...igtkan pastu tdo laa..hurrmm...sangkaanku meleset...dia xtdo pun...uwaaa...duk membuas lg...puas di dodoi..xtdo pn dia tu...cuba tutup lampu lak..pastu bg nenen....igtkan dia tdo laa...rupanya dia xtdo gak..aku lak yg tertido..hahhaha...pastu tiba2 dia nangis...adui...abg pn dah blur..xtau cmne nk wat ngn haris nie...last2 pukul 11.30..pas abg g keje...aku cuba skali lagi bagi dia tdo...bagi nenen...hurmm..tdo pn akhirnya..fuhh legaa.....haris kalu tdo lambat x wat hal xper..ni dia xduduk diam...g sana sini..sampaikan mlm tu aku nk wat bubur dia pn aku leh terlupa..hehheh...pas haris tido..aku pn mata jadi ngantuk..ingatkan nk surf internet jap..tp dh tgh malam nie..malas laa plak..tdo lg best...wakakak...so pe lagi...tdo je laa...

ok laa...aku ada citer lg nk citer..nnt laa aku smbg...line xclear laa..bos sudah balik maa.....sungguh kaco daun laa..heheh...




haris yg pakai topi malam2 buta...hahha..

nk amik gambo lg ke ma...hehhe..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan