Kisahku

Foto saya
Anak kepada sorg emak & ayah..Isteri kepada sorg suami..Mama kepada sorg anak yg bernama Ahmad Haris Ziqri...

Selasa, 19 Januari 2010

anak buah baru

ha...nk citer pasal anak buah aku yg ke-4..kali ni dpt baby girl lak..so kiranya skrg aku dh ada anak buah 3 heroin n sorg hero..and mak aku plak kiranya dh ada 5org cucu....3heroin..2 hero...termasuk haris laa tu..heheheh... tanggal 13 januari 2010 jam 4.18pg..maka lahir laa sorg baby girl yg seberat 4.23kg...fuhh berat tu...terkejut masa dgr abg aku citer...mulanya mcm xcaya..skali dia anto gambo...mak aii..mmg confirm 4kg ke atas..heheh...


pg selepas selamat dilahirkan



bila tgk gambo mms nie..wat aku jd xsabo nk g tgk tau...tp apakan daya..xder sape nk bwk aku pegi umah kak ipar aku nie..so terpaksa laa tunggu laling blk dulu br laa leh pegi..huhuhu..so smlm laling dh blk..dia dh ada kt umah..pe lg..aku pn ajak laa dia pegi...kira pas blk keje smlm..dia dtg jemput aku kt opis..bwk mak n ayah n kakak skali...pegi tgk bb nie...bb nie lum ada nama lagi..msh dlm pemilihan nama..ekkeke...cian kt dia xder nama kn..?smlm genap laa usia nya 7hr...pastu bila smp sana...fuhh...mmg betul2 debab laa..bestnya aku dpt pegang smlm...kira xsusah laa nk pegang sbb dia beso..gaya mcm bb sebulan dua ke atas je...huhuhu....ayah pn pe lg...sibuk duk ckp..."huhuhu...mmg beso sungguh laa, comei, putih...pastu mata mcm mok long laa"..heheh..ayah..ayah..suka eik dpt tgk cucu br...mjur gak kt dapat bwk ayah g tgk kan..klu x payah laa ayah nk g..xder sape nk bwkkan...ha nie dia gambo budak debab tu...




nangis plak...sbb org kaco dia tdo.. br sdh mandi...tdo aje..



debabkan pipi dia nie.. ha celik mata tgk org camtukan bgs..dari tdo aje dr td..


masa kt umah nie...smpt lagi aku ber3g ngn kak na..ekkek..saje nk tunjuk kt dia..sbb nk tunggu dia blk lmbt lg...cian kt dia..so aku 3g laa ngn dia...kak na pn terkejut tgk sbb montel sgt..eekkeke...pastu dh settle salam2 smua..kami pun beransur pulang..smp umah smlm pn dah pkl 7.30mlm..haris pn dah terlena dah dlm kete..ngantuk sangat...heheh..senang kejeku..xder laa time nk mandi tu aku kena mandi cpt2 sbb dia nangis..heheh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan