Kisahku

Foto saya
Anak kepada sorg emak & ayah..Isteri kepada sorg suami..Mama kepada sorg anak yg bernama Ahmad Haris Ziqri...

Sabtu, 27 Mac 2010

Air Terjun Cemerong, Dungun

entry nie patutnya dh lama aku kuarkan..tp duk terperap je kt bhgian simpan catatan..ehheh...aktiviti ke air terjun cemerong nie dh lama lepas..kami pegi awal bulan 3 ari tu..06.03.10..pas je blk dr anto adikku tu bertandang...aku stay dungun dulu satu mlm..pastu keesokan br bertolak blk KT..syok gak kt air terjun nie tp aku xmandi pn..sbb ada haris kn...nk ajak dia mandi skali xleh sbb haris pn xsihat..dia selsema..so bg dia main air kt kaki je laa..lagipun dia ni penakut air..hahah,,,nk pegi ke air terjun nie jauh laa jugak ke dalam sana...mula masuk jlan tu...igtkan dekat je...skali bila msk..rs xsmp2...mak ai jauhnya....pastu bila dh jumpa air sungai kt tepi jalan tu..adik2ku dh start teruja dah...hahah..aku pn sama...tempat nie mmg cantik...dgr citer...air terjun cemerong nie...adalah air terjun tertinggi di asia kot..kalu aku xsilap dengar laa....ok korang layan gambo dh laa...gambo pn xbyk amik...kt sini..hubby je yg mandi..adik2 xmo mandi..maluuu...hahha..sbb ada ramai org..apa laa adik2 aku nie..malu laa plak....gambo lain2..ada dlm fb aku..g tgk kt sana je la..hehhe...sbb gambo tu xdok dlm pc opis nie..ada dlm laptop t umah

jernih je airnya kan..?



tempat rehat2/ mkn bg yg xnk trun bawah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan