Kisahku

Foto saya
Anak kepada sorg emak & ayah..Isteri kepada sorg suami..Mama kepada sorg anak yg bernama Ahmad Haris Ziqri...

Isnin, 22 Mac 2010

besday haris + kenduri kawen adikku..

try nie aku mls nk taip pjg2 sbb smuanya dh berlalu lama dh..dh dkt sbulan pn...so aku byk tempek gambo je laa..

25.02.10..genap umor haris setahun tp aku xsmbut mana pn...xder wat majlis pn..skadar potong kek ptang 25 februari tu...aku lari jp g umah mertua.....mertua wat mee kari..mkn kami sekeluarga je..cian kt haris kn..mama dia xwat majlis pn...smuanya kerana sibuk ngn persiapan kawen adikku...makcik haris laa..so smuanya sibuk..plan asal utk wat solat hajat kt haris pada malam 25 februari pn terpaksa dibatalkan..sbb solat hajat dah dibuat awal sbb klau wat 25hb tu...takut smua org kelam kabut...sememangnya malam 25hb tu smua org sibuk...so maafkan mama ye haris..sbb xdpt sambut besar2an mcm kwn2 haris yg lain...jeles lak mama tgk dorg smbut besar...siap jmput ramai2 org...huhuhu..xper laa..umor panjang..insyaallah nnt mama wat satu majlis hari lahir utk haris..bg hadiah besar2 kt haris eik...insyaallah...




26.02.10...tamat laa sudah zaman bujang adik ppuanku itu...dgn skali lafaz...sah dia bergelar sorg isteri kepada Ahmad Shahrul Affendy...tahniah tie...mg perkahwinan ini berkekalan ke akhir hayat...namo gaduh2 lg mcm zaman bercinta...putus smbung..putus..smbung..brp kali mau putus dahhh...heheh..jd isteri yg solehah yer..heheh...

27.02.10...kenduri utk meraikan pengantin...alhamdulillah smuanya berjalan lancar...mknan pun cukup utk smua...smua puas hati makan aritu...so ni aku letak gambo je laa...korang lyn gambo je laa..

majlis akad nikah n kenduri umh ppuan
(26.02.10 & 27.02.10)

majlis bertandang umah lelaki (05.03.10)

haris & haikal (sepupunya)


ok sekian sudah entryku utk tajuk nie..nnt aku tempek lg gambo yg lain yer...daaa....selamat membaca blogku yg memboringkan nie..hahha..sbb diriku bkn nyer pandai berblog pun...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan