Kisahku

Foto saya
Anak kepada sorg emak & ayah..Isteri kepada sorg suami..Mama kepada sorg anak yg bernama Ahmad Haris Ziqri...

Ahad, 7 Mac 2010

aku mc..

wahh lamanya aku xmenaip kt blog ni...bukan apa..masa x mengizinkan la...ni pun aku msk jp je nie...sbnrnya byk benda aku nk citer tp disebabkan citer tu dh lama berlaku..aku pn jd lupa dh nk cite cmne..hehhe...


ok 8hb feb lepas..aku mc..sbb aku sakit tekak..mmg teruk la..doc ckp dlm tekak aku luka teruk..patutnya klu setakat sakit tekak..mn dpt mc kn..bukan xleh wat keje kn..sbb kt wat keje bkn guna tekak pn..tp aku ms kena tu...mmg xlarat habis badan aku..rs sakit2 badan...mcm orang tua lama laaa plak..sakit2 badan nie..hehehe...mmg mcm nk demam je..suhu pn kira panas gak la...so aku mtk mc laa ngn doc...mujur dia bg..hehhe..so dpt laa aku mc 1 hr...awal2 tahun aku dh ada rekod merah dlm rekod cuti aku..dh xlawo laa..huhu..tp nk wat cmne..dh xsihatkan...huhu..tp bila hr aku mc tu..elok lak bdan aku ok..xsakit2 mcm petang semalam..hikhikhik..so aku gunakan ms nie...peluang nie utk jaga haris..luangkan masa ngn dia...best sgt...hilang sakit aku bila tgk gelagat haris...hehhe..


ni antara gelagat haris ms aku mc tu..hehheh...dia konon2 mcm dia bawak kete...vroomm...vroomm..hehhe..

  vroomm..vroomm                                                                             cubaan untuk memanjat
                                
                   gigih nk bangun nie..                                                         budak songo...

                              
             apa nie..?terkangkang cmni.?                                tgh pk..cmne nk pnjt bangun nie..?

                                  
     vroomm..jom la mama naik ngn haris...                               ok...kt corner leper dulu..hikhik..


ok sekian dulu citer dlm tajuk mc nie..hehhe...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan